Adjö SemesterSommar

Senaste veckan har gått på tok för fort och jag PROTESTERAR! Semestern kan bara inte vara slut ! Jag gråter blod och tycker sjukt synd om mig själv ! :/ 

Men det verkar iaf som om det blir en tripp till Grekland den 20:de Augusti tillsammans med Melissa. Jag lät ödet avgöra genom att köra lite "välj hand" med Melissa tidigare. Och då valde ödet att det blev en tripp till varmare breddgrader. Så då får helt enkelt chefen svälja stoltheten och låta mig få ledigt - IGEN ! :D Kommer bli den mest populära människan i morgon. . . Inte. 

Hur som helst så ska jag inte enbart spy galla över att det är dags för jobb igen ... det har varit sjukt skönt att vara ledig i 3 underbara veckor. Det är ju bara synd att dom ska ta slut. Den sista dagen på semestern har spenderats inomhus framför tvn. Var till Ica en sväng och köpte chips och sen var jag ut med Melissa till T-udden och bara satt och snackade ett tag. CHILL helt enkelt. Perfekt. Men nu är det fan bara ett par timmar kvar tills man måste gå och lägga sig så jag ska väl ta och hoppa in i duschen. Sorry att blogginläggen är = 0 nu förtiden. Men jag pallar faktiskt inte med. Var ut på Interpool igår också - så nu vet ni allt intressant som har hänt i min vardag som senaste dagarna. Kul inlägg - NOOT ! Jaja... Jag återkommer. Adios. 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0