Yes Indeed !

Har jag det som krävs? Kan jag verkligen klara av det här? Måste jag klara allting heelt på egen hand? Planen är alltså att jag ska lägga mina dåliga vanor åt sidan för att börja träna. Måste få ner några kilon innan 18 Maj :P Tänkte först att jag skulle ha ork till att träna idag men det gick INTE! Inte efter dagens arbete. Så med tanke på att jag har massor med saker som ska göras i morgon på min lediga dag så bestämde jag hux flux att jag slänger in träningspasset där istället ^^

Micke köpte ju dessutom ett par nya hörlurar till mig igår, så nu är man laddad :) Hur som helst. Det var nog allt. Ska återvända till argbloggen. Adios !


Jajemen !

KOMMENTARER
Postat av: cissi

Haha, vad är argbloggen för blogg? Det lät som nåt i min smak. :P

2011-01-25 @ 22:38:21
URL: http://cissik.blogg.se/
Postat av: Johanna

You can do it!! :D

2011-01-27 @ 09:14:33
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0