Dagen i största allmänhet

"Vargen dödar 30 hundar om året, vildsvinet dödar 90 - och ni skjuter själva ihjäl nästan lika många som vargen tar. Varje år attackerar hundarna diverse tamdjur, men det glöms visst, liksom hur många människor som blir attackeras av hundar. Precis som skrivs så finns det massor av varg i andra länder, exempelvis Estland, utan problem. I Sverige är det ett visst litet särintresse som är problemet. " Insändare i gårdagens Aftonbladet. Tyckte den kändes nödvändig att ta med :)

Idag mår jag illa som satan. Ont i hela kroppen dessutom och huvudvärken VÄGRAR ge sig. Men synundesökningen visade ju trots allt att jag har ett brytningsfel, så jag har beställt hem bågar på lån för att se om jag eventuellt ska köpa glasögon. Annars orkar jag inte berätta mer ... totalt slut. Och i helgen får man besök ... Ouch. Tar emot en del just nu. Hoppas att man är piggare i morgon så att man slipper skammen av att sjukanmäla sig. Massor av folk som är sjukskrivna nu på jobbet och det skulle kännas tusen gånger värre att behöva vara hemma under en sån tid. Blääh. Hejdå.





Träffade den här GoUngen idag med hans supermorsa ! Stor som attan för att
vara nyss fyllda 3 månader :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0