Försöker sluta tjata... det går sådär.

Inget svar på kenneln... Ingen av dom. Okej att vi inte kommer skaffa hund imorgon, men jag vill iallafall att det ska börja HÄNDA något! Var ut och luftade huvudet med Anna i Boulongern nu på eftermiddagen. Har aldrig sett hennes hundägande som något jag själv skulle vilja ha, men åååh nu är jag AVIS!

Jaja, jag ska verkligen försöka sluta tjata om allt som har med hund att göra ett tag framöver. Men det är så förbannat svårt bara. Kanske ska försöka tänka på allt det positiva som kommer hända istället. I Maj är det inte bara en grej utan två. Först ska jag följa med ett helt gäng brudar ner till Stockholm och kolla på Cesar Milan (The Dogwisperer) och efter det så ska jag och Micke göra en grej ! :D :D :D Snaaart är det ingen hemlis mer. Snaaart ska jag delge er andra denna roliga nyhet också ! (OBS! Jag är INTE preggy!)

Dags att svulla i soffan tror jag. Har röjt hela lägenheten idag och förtjänar att koppla av ett tag innan Micke kommer hem från jobbet tycker jag :D Hejdå.



Det här är absolut en av mina önskedrömmar ! Häftigt häftigt häftigt!

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Vad blir det för ras? :)

2011-01-23 @ 18:16:12
URL: http://jhnah.blogg.se/
Postat av: Sarah

En Amstaff ;D

2011-01-23 @ 18:35:25
URL: http://sarahsjoberg,blogg.se
Postat av: Johanna

YAY! :D

2011-01-24 @ 23:11:49
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0