Utgång á la worknight

Jahapp, då lyckades snorungen dra med mig ut ikväll då. Och jag har absolut ingenting att ha på min tjocka kropp ! Får snart ett utbrott likt tjejen på det berömda youtubeklippet. Kanske dags att ta tag i valkarna snart och sluta sitta på min tjocka röv och bara klaga. Då kanske garderoben är mer inbjudande.

För övrigt så är det som sagt sista dagen i morgon på vääldigt länge som jag ska jobba. Känns helt underbart! Ska verkligen försöka få saker och ting gjorda eftersom det är över på tre sekunder och sen börjar det om igen. Men jag älskar mitt jobb. På riktigt. Men det är så förbannat tröttsamt ibland, för skit händer. Dagligen.

Sanna sms och frågade om inte jag ville snatta en hundmatpåse till henne. Jag sa nej. Är det konstigt? ^^ Hur som helst så fick jag till slut välja mina svarta haremsjeans och en svart topp med en svart sjal. Svart är min vän. Det enda jag måste försöka tänka på resten av kvällen nu är "håll in magen!!" och "Sätt dig för guds skull inte ner! Skona världen från din rövskåra!". Vill att Micke ska komma hem nu och banka lite vett i mig. Jag är så trött så jag dör och ändå lovar jag att följa med ut. Kommer jag att vara ett vrak i morgon? Kommer jag att somna i soffan direkt efter jobbet och "glömma" laga mat tills Micke kommer hem? .... ÖH ANTAGLIGEN! Jag hade lätt kunna gå på bio eller något annat pensionärsaktigt. Men neej, krogen is the only place tydligen.

Måste försöka få på mig någon form av ansikte innan Melissa kommer. Hej Svejs !



Fan vilket jävla skitinlägg det blev. Men så kan det vara ibland ! :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0