Uppdatering av gårdagens helvete!

Idag ska jag ringa till kenneln tänkte jag. Eventuellt att jag ringer den i Gällivare också :) Sen måste jag bara ut i solen, även om det inte är någon direkt supervärme. Anna och jag kanske tar en sväng i Boulongern. Micke ska iaf jobba, så jag känner liiite press på mig att städa och ordna upp här hemma eftersom han gjorde det senast.

Var så innihelvet trött igår. Sjukt mycket folk typ hela dagen och när det väl blev lugnt så var det så jävla stökigt i kassalinjen att jag tog en rus där också. Så med andra ord. Sluut. Och då MÅSTE jag också gå över till Coop eftersom vi inte hade rutiga kollegeblock. Köper det och bröd eftersom jag tycker det var det Micke sa på telefonen att vi behövde. MEN NEEJ - Creme Fraiche, så jag får dåligt samvete och går in bakvägen på Ica och köper den där förbannades jävla Creme Fraichen! ÄNTLIGEN hemma, och då - just DÅ ska grannjävlarna som inte ens kan knulla lagom tyst så man slipper höra dom - då ska dom ha fest! Och då menar jag VERKLIGEN fest! Dunk dunk dunk ovanför oss i flera timmar. Liv i trapphuset i minst en halvtimme innan dom äntligen kommer iväg till krogen. Jävla liv.

Igår var ingen rolig dag. På något vis egentligen. Meen, jag ska bara stoppa undan allting jag vill få ut i ilska, göra det till en liten boll och använda den när den behövs istället :)

Nu ska jag ringa Anna, och sen - Kenneln ! :D :D :D Hejdå!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0