Unos Dagos Mjet no Candi

Kan meddela alla mina trogna läsare att jag har inte ätit godis på hela dagen igår och hela dagen so far idag :) Bra gjort va? Var på mitt första pass på friskis igår och jag höll på fullaste allvar på att svimma när det var kankse 5 minuter kvar... Pust flås stånk och stön. Känns skönt att man kommit igång, så nu ska jag inte förstöra med godis. Jag ska ner på stan idag och träffa Cissi och lilla Viggo :) Så jag hoppar träningen idag och tar en gymrunda på lördag istället :)

I morgon kommer Mickes kompis Johnny och ska partaja. Själv jobbar jag till 19 och kommer antagligen vara rätt less på karlarna när jag vart hemma en timme eller två. Får se om jag tar ork till att iaf ta ett glas vin med dom. Nästa helg kommer Mickes faster och hans kusin. Ska vara här hela helgen. Och helgen efter det ska mina två småsyrror komma hit och gå på bio :) Mycket som händer nu. Blir nog en tripp till Karlstad verkar det som också. Vet dock inte när jag ska klämma in det i min tighta kalender ^^ Vi tänkte åka dit och kolla på både Amstaffs och Malonois så man får känna efter ordentligt innan man bestämmer sig för en hund. Man ska ju inte spontanköpa :P Även om jag har god lust. Jaja, nu ska jag duscha och göra mig klar för dejten med Cissi och Viggo. Adios så länge !



Micke bytte ut vår fina skrivsbordsbild på datorn mot den här :P
Haha... fjantbild ifall du frågar mig :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0