UFO Balloon





Micke och jag sände iväg våran UFO ballong ikväll. Det var riktigt coolt faktiskt. Vi försökte i förrgår men då blåste det för mycket, men ikväll var det PEFEKT ! Tyvärr var det svårt att få till några bra bilder, och när Micke väl släppte iväg den så stack den så fort att jag inte hann med att ta en bild på den ! ^^

Annars då? Jo, jag jobbar som vanligt. Var på mitt första Handelsmöte igår efter jobbet. Det var ... Kul? :D Haha ... Näe, men det var nog rätt nödvändigt för en sån som mig! Igårkväll gjorde jag och Micke något som vi tänkt göra HUUR länge som helst, men som hela tiden förskjutits. Tyvärr är det lite av en hemlis än så länge, men jag LOVAR jag ska berätta för er snart ! :D Ni som läser min hemliga blogg kan läsa om det där inom kort.
Hej så länge !




KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en UFO-ballong, och har du en hemlig blogg?

2011-01-18 @ 21:12:45
Postat av: Sarah

Haha .. Köp en då? :D Finns på nästan alla mataffärer. Men våra är nog slut nu :/ Jajemen. Vill du ha så skicka ett mejl på Facebook så får du där :)

2011-01-18 @ 23:16:17
URL: http://sarahsjoberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0