Nyårsafton It is - And It was Great !

Igår var en bra dag. Jobbade till 18:00 sen var det bara att skynda hem och fräsha upp sig innan det var dags att bege sig till Elin och Henkes adelshem. Vi åt enormt god mat med enormt mycket vitlök - I Like It ! Vi fick dessutom efterrätt som Elin hade lagt ett par timmar på att tillreda. Så jävla gott ! Hon hade kokat Ahlgrens Bilar med grädde och fyllt koppar i olika lager. Så sjuukt gott ! Vi började kolla på "The Inception" men den var på tok för smart för mig så jag kände att det var dags att ge sig när klockan var halv tolv.

Snacka om att vi bor på rätt ställe när det är nyårsafton iaf. Brynässkolan har ju en stor grusplan alldeles på andra sidan vägen och där stod det massor med folk och sköt. Så vi hade lätt kunnat dra ut solstolarna och tagit ett glas vin och haft jordens underhållning. Men vi valde att hålla oss inne. Qila är ju för den delen störd. Hon bryr sig knappt i smällarna. Jag till och med öppnade balkongdörren och hon ville mest bara komma ut för att se vad det var för något.

Jaa, sen ringde Melissa. Fullare än fullast. Kärleksförklaring nr 3 typ kom. Jag känner mig som en superstjärna lite grann. Samtal 01:30 och det enda man hör är "Heej älskling !  ! ! Jag saknar dig ! Jonas säger att jag pratar om dig hela tiden ! Jag älskar dig jaaa !" ... :D Haha ... Goa jävla onge. Frågade också Jonas hur full Melissa var på en skala mellan 1-10. Han sa 9,5. Jag tror att det låg närmare 13 typ. Jaja, helt perfekt nyårskväll ! Lugnt och skönt. Hoppas att ni andra också hade det lugnt utan någon onödig dramatik. Got to clean - Det är min lediga dag. Heej svejs.



Jag och mina Girls !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0