Nog är nog

Ja, jag vet. Jag snackar way to much om saker jag vet way to lite om. Så härmed kommer mitt nyårslöfte -

* JAG SKA INTE SNACKA SKIT OM FOLK (Skitsnack räknas då till saker jag egentligen inte vet med säkerhet och sådant som det inte finns belägg för)

Råkade nämligen ut för något sådant igårkväll och jag kunde inte släppa det på hela kvällen. Självklart finns det en misstänkt i detta drama. Alltså personen i fråga som då dragit igång allting. Som SETT TILL att personen i fråga gaskat upp sig och blivit förbannad. Men jag ska faktiskit försöka vara vuxen och bara nonchalera allting. Finns liksom egentligen ingen anledning att försöka vara buddies med folk som man kanske egentligen inte gillar sådär supermycket om man direkt efter en sån här grej känner att man inte kan lite på denne.

Onödiga gräl kan starta på flera olika vis och jag kan ofta vara en del i dessa. No Bullshit. Men att sitta och hetsa upp en person till att tro något som jag själv egentligen inte vet såå värst mycket om ... Nä nä. Kommer inte på fråga. Hur som helst. Jag sa ju för 30 sekunder sen att jag ska nonchalera allting - så det ska jag banne mig göra också !

Idag ska jag åka till Hofors och gratta Simon i efterskott och mamman i förskott. Men lätt när det är så långt emellan och jag är lite lätt allergisk mot bussar. Micke vägrar följa med - vem ska tvinga honom liksom? Ikväll ska jag snaska ostkrokar ! Lätt lätt lätt. Har ju bara levt på popcorn senaste dagarna. Not cool. Need Candy.


KOMMENTARER
Postat av: Hemlig beundrare

YOU GO GIRL!!

2011-01-09 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0