Mörker VS Ljus

Efter alla omständigheter med allt tjafs och så, så känner jag mig rätt vemodig över att bara ha en dags till semester. Meeen, jag ska umgås med Cissi och lille Viggo i morgon. Kan ju knappast bli bättre. Karln ligger inte på plus just nu eftersom vi brottades och han nästan hade av en av mina naglar (ohmagah) plus att han lagt MINA hörlurar till MIN telefon i en kopp med kaffe !? Inte för att man har planer att sälja telefonen inom en snar framtid direkt, men OM man ska sälja den så kan det ju vara en fördel om hörlurar medföljer. Tjat och gnat.

Tänk om man skulle ta och försöka slänga in lite positivt i allt mörker också då. Joo, jag har fått hjälp med bloggen av underbara Lina Östling! Så förhoppningsvis så har jag ett nytt utseende på bloggen. I LIKE ! Annars kan jag väl gotta mig i 15 säsongen av Top Model och det faktum att vi verkligen är på gång med hela Hund Dealen. Har hittat massor med kennlar som jag lätt kan tänka mig att hälsa på. Hoppas bara att det kan komma någon fin kull hos någon av dem snart. Jaja, jag ska nog sova nu. Irritationen har stigit mig åt huvudet tror jag. Försöker verkligen hålla huvudet högt och låtsas som om ingenting är fel. Men det är svårt. Tackar allra ödmjukast -> Melissa Almén, Elin Östlin, Sandra Larsson, Anna Larsson, Therece Hedin och offcourse Micke Hjort för att ni är såå lovely! Fjant Sarah checkar ut. Återkommer i morgon. Baaaj


KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Åh, vad roligt med en vovve!!

Jag ska vara avundsjuk varje dag, jag lovar! ^^,

2011-01-11 @ 23:36:17
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0