Massa Blaj

Japp, då fick man en dag med kvällsarbete då. Känns rätt skönt med tanke på att jag kunde sova 12 timmar :D Sweet. Kattfan har dock väckt mig 3 gånger, men jag lyckades somna om varenda gång. Trött? Vem? Jag? Fattar inte vad ni pratar om ^^

Frågan är ju när det ska kännas som om allt återgår till det normala igen? Julhelgen och Nyår har fan inte inneburit så mycket annat än jobb för min del. Visst, det är skitbra. Behöver alla pengar jag kan få. Plus att jag får ut mina restrerande semesterdagar nästa månad. Och det är ju inte fy skam. Ja, men jag har kankse inte berättat om mina senaste gjorda naglar? Paj Paj Paj ... Först gick tumnageln av efter bara 5 dagar, sen pajade pekfingernageln plus att det är skittaskigt material. Vad hände liksom? Fick äntligen äntligen tid igårkväll efter mitt 06-17 pass. Och hur känns det nu? När jag ska dit igen på torsdag? ... Ganska mycket piss faktiskt ! Men det finns annat som är till min fördel just nu. Vi sålde Espressomaskinen för way more än jag hade trott, jag har fått shoppa loss på IKEA i helgen och nästa vecka ska jag äntligen äntligen fasta med Micke. Kommer bli en upplevelse utöver det vanliga :P

Micke ringde tidigare och frågade efter receptet på Ahlgrensbilar desserten som Elin gjorde på nyår. Så nu ska han lyxa till det när han är uppe hos morsan sin och äta gott ^^ Om ni också är sugna på att tillaga den så finns receptet här! Det var allt för idag. Off to work inom kort. Baj Baj !


KOMMENTARER
Postat av: Cissi

:O Fasta? På riktig`? :O:O

2011-01-04 @ 15:00:20
Postat av: Sarah

Yees. I´m afraid so. Men jag måste verkligen. Fläsket väller fan över byxlinjen nu ... not ok.

2011-01-04 @ 22:39:17
URL: http://sarahsjoberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0