Mål och ensamhet

Det är nu ni förväntar er att jag ska skriva mina nyårslöften. Faktum är att jag inte har några "löften" däremot MÅL. Och jag har faktiskt redan skrivit ner dom - i ett tidigare inlägg. Orkar inte dra upp det igen men däremot är Ett av mina viktigaste mål att komma igång med körningen. Så nästa vecka när jag är ledig så ska jag ordna allting är det tänkt. Synundersökning, papper m.m. Hoppas bara att mina 2 ladies som ska bli mina köränglar kan ta sig tid till den där förbannade kursen ^^

Annars är klockan inte ens 6 på morgonen eftersom jag börjar jobba då. Känns fett kul - INTE! Inventering skulle inte suga så mycket om det inte vore för klockslaget. Idag ska även Micke åka till Ytterhogdal. Buhu ... :( Känns alltid piss och skit när man tvingas att vara själv. Men förhoppningsvis så kan Melissa hålla mig någorlunda sällskap i veckan. Jaja, klockjäveln står på halv, så jag måste börja mitt pussande på karln och sen bege mig ut i morgonkylan. Hej Svejs.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0