Lördagens lugn

Ja, det är samma visa idag igen. Fast idag är det kvällsjobb på schemat. Känns inte helt kul när man har sovit på huvudet så nacken värker utav bara faan, och dessutom har jag ont i både magen och halsen. Kan man bli sjuk på riktigt istället? Jag känner liksom ... antingen eller. (Endera Nåndera som Micke säger) ^^

Hur som helst, mina senaste dagar vid TVn så har det varit säsong 15 av America´s next Top Model som varit huvudnumret. Ja, för det är ju ett sånt där program som man kan strötitta på, och det händer alltid något roligt. Meeen, hur mycket kan en tjej köra klaga-leken? Börjar bli rätt tröttsam! Amerikaner säger jag bara. Och JA, hela folkslaget får ta den här smällen för det ska alltid vara så dramatiskt. Less drama please! Och självklart är det lite av den där draman som sätter prägeln på programet, men när man vrickar sin fot och sen inte kan genomföra en fotosession som man ska - då är det fan FEL i huvudet !! Och även om Tyra Banks förmodligen aldrig kommer att ge sig, utan för alltid hitta en ny säsong så tänker jag ändå fortsätta titta :) Ibland drömmer jag mig bort och önskar att jag också fick vara med i allt det där roliga ... ^^



Kayla är min absoluta favorit i den här säsongen! Heja Heja !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0