Jag tjatar inte alls ja ä.

Åh, jag ska verkligen verkligen inte tjata mer. Inte idag iaf. Istället kan jag informera allihopa om att den här dagen sög. Men i lagom mängd. Jag vill gärna tro att ja tycker om att vara i kassan, men efter sur-tant nr 472 så kände jag bara "Please let me goo hooome" ! Idag fick man köpa 4 st Schampo/Balsam för 1:-/st om man handlade för 100:- - Och vad händer när man har ett sånt supererbjudande? Joo alla tanter, gubbar och annat folk slänger upp stora lass med flaskor. Jag bara suckar ... orkar jag ta det här igen? För att sammanfatta dagen så kan vi säga såhär - "Jag ogillar tanter! MYCKET!"

Däremot så är jag glad - för jag har pratat med en av kennlarna idag :) :) :) Men för säkerhets skull har jag och mannen bestämt att vi ska kolla på Holländsk Vallhund och Mallonois också. OKEJ NU HAR JAG TJATAT KLART! :D Fast å andra sidan. Det är ju faktiskt MIN blogg. Så om jag vill tjata så lååt mä då!? :D Hejdå.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0