I rymden finns inga känslor

Ska alldeles strax gå iväg till jobbet. Solen hann  gå i moln så jag vet inte om jag tänker vara duktig och ta en omväg till jobbet idag ... vi får se hur det blir. Hektisk kväll igår kan man ju säga iaf. Pojkarna drack lite Whiskey, öl och grogg. Och med lite så menar jag såklart Mycket ! En HEL Jack Daniels tog slut. Bravo. Efter mycket om och men så lyckas till slut Micke att få upp Jonny på benen så att de kan bege sig till krogen. Jag tänkte bara "Herregud, det här kommer sluta i katastrof". Lite rätt hade jag väl också. Jonny hamnar i häktet på hemvägen. Micke kommer insnubblandes vid 03:00 och ska prata dansmoves. Planen var väl att de skulle ut även ikväll, men det verkar som om de har ångrat sig och ska nu istället gå och sen en film medan jag är på jobbet. Och ja, Idag är jag frisk. Men har jag lust att jobba en lördagkväll för det? Not Really. Hoppas det går fort för sen ska jag hem och möla i mig godis! Har inte ätit godis (på riktigt) på typ 4 dagar. Rekord! Men ikväll är jag i stort behov!


(Bilden är lånad av http://beingblogged.blogspot.com)

Såg "I rymden finns inga känslor" idag. Helt klart ett Svenskt mästerverk ! Älskade varenda del av den !
Rekomenderas verkligen ! Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0