Hundsuget tar över

Som vanligt när jag är ledig så planeras allting extremt noga, men sen när ledigheten är över så har jag aldrig fått någonting gjort. Bara massa slappande i soffan och umgänge med mannen. Ska man kanske försöka ta en långpromenad i skogen i morgon tillsammans med Micke? Eller kanske till och med en kvällspromenad med Anna och hundarna? Börjar bli helt sjuk nu. Vill verkligen ha en vovve nu, men först blir det utlandstripp SEN ska det planeras vovve.

Vi kikade på en del Kennlar idag, men vad gäller rasen Amstaff (Som vi bestämt oss för) så finns det mest bara massa Coola-balla-värsta-grymmaste-kamphunden-kennlar. Inte vår smak. Det ska kännas rätt och seriöst. Vi hittade kanske 2-3 st, men alla ligger fan hur långt bort som helst typ ^^ Fastnade ju för en hund på en djurräddningssida för ett tag sen ... Oh jag var beredd att ta med mig honom hem på en gång ! Helt enastående Vacker !



Har på senaste tiden blivit helt SÅLD på schäferliknande raser. De hundarna har allting jag letar efter. Och just den här hunden hade dessutom uppåtstående öron .... (Jag gråter en skvätt ...)

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Fiiin vovve på bilden!!!

2011-01-10 @ 22:16:26
URL: http://www.theturkishway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0