Helg för er - Jobb för mäj

Jag blir ju som alltid helt beroende av alla serier jag ser. Nu har Micke börjat ta hem avsnitten från S03 av Jersey Shore. Blir lika tokig varenda gång det är slut, för det ser ut som om det kommer vara så spännande i nästa avsnitt. Bajs också. Får vänta en hel vecka till nästa avsnitt. OBS! Döm mig inte innan ni själv har sett detta hyperAmerikanskaUnderhållningstornado! :D

Jobbat idag as allways. Var nog bra för mig och min skallebank. Kände mig faktiskt piggare av att vara där och inte ha så mycket val vad gäller stress och hets. Jobbar i morgon också, men då är det kassatid. Bläääh. Hur som helst så ikväll blir det nog en till film. "The Takers". Kan bli bra. Jag återkommer med betyg längre fram.

Längtar fortfarande efter hund. Hejdå.


Jag tar den röd/vita tack !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0