Gudbarn, Naglar och Matematik



Idag träffade jag min Guddotter. Hon växer snabbt, men jag tycker att det är dags för henne att börja prata nu.
Med mig snackar hon fan aldrig :P Men hon posade så snyggt när jag tog kort på henne idag så ... (Eller INTE, tog hundra bilder och typ 1 blev någorlunda!)

Var till Camilla idag och gjorde äntligen om naglarna. Blev bra va?


Var på min första mattelektion idag också. Matte B. Känns som om det kommer bli en tuff kurs, men jag har fått en suverän lärare (än så länge verkar han bra iaf) och jag ska tamefan klarat! Ska till Optikern till veckan också hade jag tänkt så jag kan börja ta tag i det där förbannades jävla körkortet!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har fortfarande en hjärntumör som gör ont, och jag har ringt Kenneln idag, men fick inget svar så jag får prova igen efter helgen. Åh ja just ja! Såg kanske en av de absolut roligaste komedierna jag sett idag! "Dinner for Smucks" ! SJUUUKT kul! Hejdå!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0