Friday I´m In Love - INTE !

Sånna här kort som syns nedan blir det lätt när telefonen hamnar i händerna på mannen. Hade ett extremt smickrande kort rakt upp i en av hans näsborrar också, men jag tänkte att jag skonar världen från något så vackert! Idag är det fredag igen. En rätt usel dag eftersom jag måste jobba till 19. Har stor lust att sjukanmäla mig eftersom mitt huvud fortfarande skriker av ondhet, och jag har dessutom superont i ett öra. Meeen, dum som jag var så ringde jag chefen igår och sa att jag ABSOLUT ska jobba idag. Kan ju inte "ångra" mig nu.

Så det blir till att knapra piller till frulle, kolla på ett avsnitt av Two and a half Men och sen krypa iväg till jobbet. Vare sig jag gillar´t eller ej.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0