Fredagens lugn

Pressen ligger på. Jag har lovat intressantare inlägg och jag har ny design. Vaad ska man skriva om?
Den nya bloggen gör sin rätt iaf. Känns skönt att jag kan skriva av mig på ett ställe men fortfarande skriva här - utan att göra bort mig. Har fått en del förfrågningar och det känns rätt skönt att någon kan få se mitt sanna dystra jag.

Hur som helst. Nu är ledigheten slut, så jag försöker komma ikapp allt jag missat på jobbet. Fastan gick bra under gårdagen men den gav inte den effekt jag ville. Förra gången var jag ju inte långt ifrån döden, men den här gången överlevde jag hur lätt som helst. Förstår faktiskt inte vad som var skillnaden? Borde ha mer skit i kroppen nu än då. Well well ... det är fredag och det finns inte ett JOTA att göra. Jobbar kväll i morgon och non stop fram till Torsdag då det är dags för lektion nr 1 på Matten. Nervös? YES INDEED!

JAG GÖR SOM SYSTER OCH UNDRAR OM JAG SKA HA MÖRKT ELLER LITE RÖDTONIGT HÅR?





JAG GÖR SOM SYSTER OCH UNDRAR OM JAG SKA HA MÖRKT ELLER LITE RÖDTONIGT HÅR?

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Rödtoningt hår, rödtonigt hår, rödtoningt hår!!! LÄTT! Sluta säg att du irriterar folk, du får alltid mig att skratta!

2011-01-14 @ 22:19:18
URL: http://annawilla.blogg.se/
Postat av: Sarah

PUSS ! :D

2011-01-14 @ 23:33:15
URL: http://sarahsjoberg,blogg.se
Postat av: Johanna

Mig med, mig med!

Din hemligstämplade blogg får mig på bra humör! Det är den Sarah vi alla tycker om! :D

2011-01-15 @ 09:26:08
URL: http://jhnah.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg blogg och mörkt hår :)

2011-01-16 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0