En Sucker för Film

Ni som känner mig någorlunda vet att jag fullkomligt älskar film! Och igår såg vi Frank Millers & Robert Rodrigues Mästerverk Sin City ! Love love love ! Är nog lite småsugen på att ta hem massa gamla Audrey Hepburn filmer och bara såsa. För övrigt så ÄLSKAR jag Benicio Del Toro och Rosario Dawson. Ibland drömmer jag mig bort och önskar att jag också kunde få spela i en Rodrigues film. Eller Tarantino ! :D

'

Annars så gick jag hem från jobbet idag. Tror att jag har en hjärntumör som talar om för mig att "nu växer jag". Bara att acceptera. Hoppas att den här förbannade huvudvärken som varavas med illamående är borta tills på fredag då jag ska jobba igen bara. Har tänkt ta ut hela semestern till sommaren och behöver alla tjing-tjing jag kan få in. Buhu Buhu. Kryper ner i mitt hörn i soffan igen.

Ja just ja ! Idag bajsade Qila på våran matta ? TVÅ gånger!? Har aldrig hänt, och då är hon 3 år ! Konstigt. Hejdå.

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

ÅH! Man kan inget annat än älska Sin City!

Ligger högst upp på min lista tillsammans med Kill Bill filmerna bla!



Vi är ganska lika när det gäller film/serier, har jag märkt! ^^,



Kram påre syster!

2011-01-19 @ 22:33:14
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0