Dagen

Idag ska jag posta Tradera prylar, gå till skolan och få upp en försäljningslapp på mina Svenskaböcker. Sen blir det en tripp ner till stan och inhandla en hemlig present till en medarbetare ^^ Jag ringde för övrigt i morse och begärde ut några semesterdagar nu när jag är ledig tills på Fredag så att jag kan få vara ifred ett tag :P  .... Närå, men vaknade runt 07.00 i morse av ett samtal och jag kände bara no no no - jag vill vara ledig nu. Har jobbat i snitt 45-50 timmar i veckan nu i en evighet. Kan jag bara snälla få vara ledig? ^^

Solen skiner också ! Plusgrader och underbart ! Hoppas det håller i sig och att vi får vår redan i Februari. Skulle vara Rätt Great ! :D Hade inget intressant att ta just nu. Återkommer kanske senare. Hejdå.





KOM OCH KÖÖÖÖP !

http://www.tradera.com/Hogklackat-auktion_340307_124975305
http://www.tradera.com/Festklanning-auktion_301743_124975544

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0