Chill

Blev ingen visit av Cissi och Viggo idag. Men jag surar inte för det. Vädret idag gör mig så trött och less att jag mest bara vill ligga i soffan och kolla på TV. Kanske ta en halvtimme vid datorn och kolla kennlar och sen läsa lite. Slappa med andra ord. Exakt det jag har gjort hela veckan hittills :D Men så kan det vara ibland. Skönt med distans.

Alltså finns det inte mycket att berätta eller prata om. Tanken var ju att jag skulle till Camilla i morgon och fixa naglarna, men jag har bestämt att spara in lite tills jag får lön eftersom vi i stort sett har bestämt att vi ska åka till Turkland i Maj. Spara spara ^^ Äntligen har jag fått iväg den där satans Espressomaskinen också. Vilket jävla dravel det har varit. Ska fan aldrig mer posta inom Schenker! ^^ Nu ska jag sluta klaga. Håller tummarna för att jag snart kan komma med lite roligare inlägg än såhär. Håll ut ! Pöss och Häj !



Ni hittar mig på rygg i soffan ikväll ;P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0