Vårkänslor

Jag får lite fnatt när jag tänker på sommaren, eller bara våren. Den här bilden tog jag när vi lånade Annas hus förrförra sommaren. Skogen precis runt knuten - inte fel det inte :P Men idag hade vi faktiskt solen framme ett tag. Jag vaknade vid 11 och vi tog oss rätt snabbt ner på stan för att gymma. Helt underbart att ha Micke med sig faktiskt. Han kan lära mig så mycket :) Gick förbi ZenZen också - så nu blir det nog ett Zumbakort också :P Nu har solen dock börjat gå ner och jag har precis kollat igenom 2 avsnitt av "112 på liv och död". Riktigt kul att titta på när det är från Gävle och min dröm i livet är att bli Polis :) Heeejdå.
Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER
Postat av: Kärleksgalen

Så kul att träffa dig härom dagen vännen!



Massa kramar P!

Postat av: Sarah

Ja det var kul att träffa dig med ! :) Vi måste ju ta en krogenrunda snart? ^^

2011-02-12 @ 19:58:07
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0