Värdelösa jippon


Photo: Sarah Sjöberg

Det blev nr 2 i högen med glasögon. Känns sköna och jag tror att de ka funka både med håret uppsatt och nere. Hur som helst, idag har jag jobbat ett par timmar. Kändes lite meningslöst en lördag, men skönt med lite extra pengar i plånkan ^^ Melissa skulle komma hit sen och skrika lite i mina kuddar. Förstår om det behövs .. Skulle jag vara hon så hade jag nog suttit i finkan för mord eller något vid det här laget. Igår fick jag för första gången sluta kl 16 en Fredag! Helt underbart! Spenderade kvällen med Anita och Linda mestadels. Åt god mat, drack vin och tittade på Let´s Dance. Men Usch vilket program. Förstår inte att jag följde det förr ;P

Och ikväll är det Melodifestivalen. Not for me Please. Micke och jag hade planer på filmkväll men jag måste vara boxningssäck åt Melissa ikväll, så filmerna får vänta tills i morgon. Länge sen man såg något sådär SUPERbra nu. "The Tourist" var helt okej, men ingen direkt hit. Har ni några tips? Jaja... Nu ska jag glo på One Tree Hill och möla i mig Ostkrokar. Because I Caan ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0