Valentins Dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag - Någon som missat det? :) Jag ville bara kika in och försöka underhålla er läsare! Vi kanske måste ta en genomgång av den här dagen? Varför ska man ha en Hjärtedag? Kan inte alla dagar vara hjärtedagar? Och ja, jag är ett hopplöst fall - för jag faller offer för alla högtider vare sig jag vill erkänna det eller ej ^^ På ett sätt tycker jag nog att det är skönt iaf - för om det varit en helt vanlig måndag idag så hade jag aaldrig orkar pynta och laga mat innan Micke kom hem från jobbet. Så jag antar att jag är tacksam. Men hade man varit tacksam om man var singel?

Jag tänker inte "tycka synd" om singelfolket. Jag menar det blir ju vad man gör det till och jag vet massor med singelfolk som praktiskt taget VILL vara singel. Lugn och ro? :D Men däremot finns det ju dom som faktiskt är helt ensamma. Någon som kanske nyss gjort slut med någon eller så ... jag tycker inte synd om er - men jag känner för er! Ensam är stark - Så kan det vara! :D 

Allvarligt vad fan är grejen med Positiva Sarah!? Fattar noll ... Jaja, måste återgå till alla plikter som medföljer denna dag ... Mer funderingar under morgondagen när jag har TID! PUSS PUSS ! 

Jag kan väl passa på att skicka
en Alla Hjärtans Dag-Hälsning då.
Till min mor min far och alla mina syskon!
Anna - Min mentor i livet, Melissa - Bästa vän och
underbar på alla sätt och vis,
Sanna - Systern som tror att hon aldrig duger
(Vilket hon gör!), Robin - Trots flera mils avstånd
och att vi aldrig ses så är du fortfarande en mycket
god och nära vän. Och självklart min stjärna
i livet MICKE. Utan dig skulle allting kännas fel ...
JAG ÄLSKAR ER!

Många onämnda - men ni VET ju såklart om ni
betyder ... vilket ni antagligen gör ! :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0