Luftrenare

Ja, jag vet. Det suger att man inte orkar träna när man ska. Men jag bara ORKADE inte ikväll. Plus att jag verkligen behöver plugga om jag ska klara provet på Torsdag. Så kvällen har alltså spenderats på bästa sätt. Ryggläge i soffan, 20 min vid matteboken, kaffe, promenad med mannen och strax åter till ryggläge i soffan. Och JA! Micke har köpt sin efterlängate luftrenare. Och om han yttrar så mycket som ett ord om att han inte kan andas så ska jag personligen strypa honom själv! (Obs! Alla dessa hot skrivs med största kärlek!)

Vi duschade katten idag också. Det har inte gjorts på över ett år och man ska ju vara noga med innekatter säger dom .. Hm. Slarvigt där. Jaja, i morgon är det jobb på schemat och därefter ska jag OCH Micke gå och träna. Känns underbart att få göra sånt tillsammans ! :) Hejdå. 


Photo: Johanna Halvarsson

Idag fyller Sanna Panna år! :) Grattis Grattis!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0