Svullo med noll matteintresse

Ni får ha lite översikt med mitt dåliga bloggande de senaste dagarna. Mickes telefon blev som sagt stulen igår kväll - samma kväll som vi skulle till Texas Longhorn för att äta middag med pappan och C/o. Allt har väl TYP löst sig och jag tycker själv att all kaos från igår har lagt sig. 

Annars svullar jag fortfarande. Visst, jag tränar och så. Men godisätandet kan jag bara inte sluta med. Vad är det för fel på mig? Jag behöver en Hobby (Läs Hund). I morgon är det dags för jobb igen. Känns skönt på ett sätt eftersom jag har den värsta träningsvärken någonsin, plus att jag gjorde illa knät på träningen lite grann så jag får pissont lite till och från. Antagligen har jag bara sträckt mig. Men jag var ju bra dum som tränade typ exakt samma runda i gymmet två dagar i rad - Noll återhämtning alltså ^^ 

Anywho, matteprovet gick nog relativt bra. Känns iaf bättre med den här läraren och jag hoppas hoppas hoppas att jag klarade det så jag är ett steg närmare KLAR! Jag svär - den dagen jag läser G på betyget i Matte B så ska det tamefan FIRAS! Ingen mer Matematik i mitt liv efter den här mardrömmen :) Jaja, godnatt gott folk! Sängen ropar!
Photo: Sarah Sjöberg

Micke duschade Qila häromdagen. Hon var inte direkt supernöjd efteråt :P 
Jag fick knappt knäppa kort på henne - Surmajan!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0