Sanctum

Idag bjöd min älskade karl mig på Bio. Blev lite sur först när han bara hade bestämt utan vidare att vi skulle på bio, när jag sedan tidigare sagt att jag ville spela biljard - Meeen jag är inte jordens hemskaste och har ett x antal gånger bett om ursäkt för mitt lilla utbrott. Hur som helst - Filmen var precis lika äcklig och jobbig som jag förutspått... Fast på ett bra sätt. Hatar allting som är sådär klaustrofobiskt och instängt. Och här är det verkligen så. Sen var det ju min första 3D film. Kändes asballt vissa gånger och det var faktiskt en hel del bra effekter - speciellt i början av filmen, men det var jobbigt med texten och ibland blev det liksom lite för rörigt. 

Hur som helst - Mannen får 5 plus (läs fotöljer) för sin fina överraskning ! Filmen får dock 3,5 plus (läs fotöljer). Och då ska också nämnas att jag är extreeemt snål med mina plus :P Dock rekomenderar jag enbart filmen att ses på bio. Jag tror att effekten är tio gånger större då än hemma i vardagsrummet. Okej, that´s my night. I morgon ska jag iväg till Hofors på partaj. Blir nog inte allvarligt eftersom jag kommer ensam och Johannas karl ska jobba på söndag - men jag räknar med massor av kul och en hel del Sing Star á la Kent ! :D Godnatt!
Photo: International Movie List

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Det VET du! :D

2011-02-19 @ 00:32:12
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0