Organisera Mera

Hur ofta omorganiserar ni hemma? Alltså typ ordnar om i garderoben, städar köksskåpen, rensar bilder på datorn och sorterar i musiklistorna? Ja, jag gör det rätt ofta och jag börjar funderar om det är något fel på mig? Jag kanske helt enkelt håller på att bli psykiskt störd och kanske ska gå till en terapeut?

Well well, i morgon ska jag jobba i köket igen på jobbet :) Jag Gillar´t ! Idag är det mattedags igen. Har suttit hela förmiddagen nu för att komma ikapp det jag missade på förra lektionen. Är några tal som jag nog behöver hjälp med. Får ta det med honom ikväll, annars ringer jag väl Sanna Panna så får hon hjälpa mig. Det var allt just nu. Heej.



Såhär ska en garderob se ut ! (Bilden är lånad av vkbloggen.se)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0