Lost Phönen

Hur otroligt det än låter så har Mickes telefon blivit stulen ikväll. Delvis är det mitt fel. Hur less, pissed och förbannad är jag? På en skala 1-10 så är det väl en stabil 9 iaf! Jag har dock varit på Texas Longhorn med Familjen H och ätit god mat. Micke vart såklart upptagen med annat - ringa polisen och chatta med Halebop för att kunna ordna upp allting med spärr och skit. Usch vilket slit. 

Ah, just nu är ingenting särskilt kul. Men jag försöker tänka positivt så kanske positiva saker kan hända också! Karma som det så vackert heter! Och let´s face it - vi överlever nog ett par dagar utan våra materiella ting. Hej Svejs!


Ser ni en sån här som det står "Micke" på - så lämna fan in den till polisen !
Annars får ni med mig att göra!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0