Kycklingsekter - Me afraid, Be Very Afraid !

Det känns konstigt att det är JAG som ska åka och inte Micke. Kommer vara knäppt, konstigt och helt i sin oordning att vara utan honom i över ett dygn. MEN, jag är strong och tuff så det kommer att gå bra ^^

Måste bara berätta att inatt drömde jag en asrolig dröm! Johan Sandström som jag jobbar med i köket ibland var sektledare ... åt en Kycklingsekt! Haha, jag dör lite grann. Hans mål var alltså att få mig att inse vikten av kycklingars smitta och att man i alla lägen ska vara så försiktig som man bara kan - och om man slarvar .... Tadadadadaaaa Supersekten kommer till undsättning för att råda bot på smittorna! :D :D :D Haha ... Lite av ett internskämt men jag hoppas iaf att Elin och Melissa skrattar lite :P Hejdå Gävle - Hej Hofors! Puss! 


Photo: lillalinusen.blogg.se

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0