Kort Sagt

Hur slow är jag som lämnar en lucka på typ 3 dagar för er läsare ... Rätt så mucho. Förlåt förlåt förlåt. Men jag har ju tagit över Elins schema och det är enormt jobbigt att vara henne. Men det är sjukt roligt också! Vill verkligen in i köket NU! Vill veta hur jag ska göra med nailsen ... men jag skrev till Marie idag och frågade om hon kunde boka tid för att ta bort dom. Tror att det var läge för mina naglar att få vila lite eftersom de skivar sig och så ... ^^ 

Annars har jag faktiskt inte gjort ett skit. Jobbade hela måndagen och hittade massor med bra ursäkter för att inte träna .. samma igår men då var jag hem till Anna och gick ett helt varv runt huset med Pablo & Penny :P Wohoo - poäng till mig. Men idag har jag faktiskt varit duktig och tränat med mannen. Gymma är nog inte min grej. Älskar att svettas på gåbandet ellet crossen, men resten är bara sååå segt. Hur som helst, det jag lärde mig idag är att man så sällan som möjligt ska handla på Konsum Nian. Långa köer och extreeemt seg personal (Jag VET - jag jobbar for fan på Ica!) ... Hejdå. 


Photo: Sarah Sjöberg

Sjukt roligt att leka tampongleken hemma hos Mamma och Pär.
Resultaten:

Johanna : 0,35 sek
Mamma : 0,51 sek
Pär : 1,36 sek
Sarah : 0,26 sek ! ! !  Winner ! ! !

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

HAHAHA! :D Jag älskar stilen!



Ja, du var bäst... men det var första gången jag gjorde det med! :P

2011-02-23 @ 19:06:19
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0