Inge Hardcore för mig ikväll

Jobbdagen idag blev rätt kort ... :P 08-12. Sweet. Jag har ett stort leende på läpparna för jag har haft jordens mysdag med Micke. När jag kom hem så åt vi lunch, och sen har vi bäddat ner oss i soffan och bara gosats hela dagen. Dock känns det piss att jag ska behöva bege mig till skolan snart. SUGER! Ville så jävla gärna gå på Hardcore Superstar, men det känns bara såå B ^^ Haha .. Näe, men jag har sett dom 2 gånger i mitt liv redan och jag har nog inte hört en enda ny låt sen jag såg dom senast, så det känns bortkastat - PLUS att jag börjar kl 7 i morgon så .. ^^ 

Hur som haver ... jag ska betala räkningarna nu. Alot of fun. Inte. Efter det tänker jag banne mig sova en sväng innan skolan - annars vet inte jag om jag pallar. Kommande kapitel såg allt annat än kul ut. Hej så länge! 


Photo: http://hardcoresuperstar.com

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0