En rätt stark vilja för förändring

Är supernöjd med mina nya glasögon - om jag inte sagt det? :D Idag är en sån där dag som jag känner att jag bara ska gräva ner mig i mina egna tankar, kanske städa reda på all skit som ligger slängd överallt och sen se en film eller så innan det är dags för skolan.

Finns så mycket jag vill göra och ändra på nu, vet inte vad det beror på men jag känner bara att det är dags för ändring. Jag vill liksom inte bli påkörd av en buss i morgon och känna "fuck, varför gjorde jag inget vettigare med mitt liv för?" ... Jag har massor med mål, men jag gör inget åt mina mål. Visserligen går jag i skolan - men det suger ju. Noll kul och jag gör det ju bara för att jag MÅSTE!  ... Ser ni skillnaden? Näe, efter helgen när jag ska till Hofors så ska jag banne mig göra något ! Oavsett hur stor eller litet, NÅTT ska göras ! :D Hejdå.
Photo: Moi

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0