Dokusåpa Sverige

Jag kanske är jordens sämsta "offrare", men när jag har träningsvärk ÖVERALLT i överkroppen (absolut mest i axlar och armar) så orkar jag bara inte boxas med mannen. Jag har ju dessutom burit tungt i mejeriet i morse och det har väl satt sin träningsvärk på min degiga kropp det med :P Men hur som helst, jag är som jag är och jag VET att det kommer sluta med att jag får så dåligt samvete att jag ändå ställer upp och boxas med honom. Det är ju det enda roliga han har på sina lediga dagar när jag är och jobbar ^^ 

Idag börjar Big Brother - programet som jag lovade mig själv att aldrig mer se efter Jessicas jakt på sin fittring senast det gick. Meeen, Melissas och Elins tjat och all reklam har väl fått mig att bli en aning nyfiken. Jag kollar ju för fan på Jersey Shore regelbundet - så jag borde väl kunna se Big Brother ^^ Jaja ... Nog om det. Ryggläge framför Tvn nu och om mannen har tur får han boxas i pausen. Todilooo

Photo: Expressen.se
Underhållning??

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0