Dagdrömmer i vanlig Ordning

Skulle egentligen spendera lördagen med mamma och C/o i Valbo, men jag orkade inte pallra mig ut dit och sen inte hinna med att tvätta och städa som jag verkligen måst göra. Så nu ska Melissa Girl komma hit istället och vi ska ut och fotografera och leka på stan. Blir kul :) 

Kan verkligen rekomendera "99 saker man måste göra innan man dör". Sjukt roligt program och jag ska lätt beta av iaf 30 saker på deras lista :P I morse när jag vaknade så kollade jag på olika resor med olika studier inblandade. Fanns helt sagolika resor till bland annat Ecuador och Peru där man spenderade 2 eller 3 månader och åkte runt och bland annat åkte mountainbike från vulkaner och klättrade i gruvor m.m. Och sen ingick volontärarbete och språkkurs. Sjukt sugen, men jag har inte 30 tusen att avvara på sånt skoj just nu ^^ Tittade på skolor i Italien och Frankrike också. Vill iväg och göra något sånt någon gång, så jag ska fortsätta spåna. Men skolorna var ännu dyrare. Kunde kosta allt från 40 - 80 tusen beroende på vart man skulle resa. Stört. Jaja, jag måste klä på mig och rycka upp mig innan Melissa kommer. Trevlig Lördag ! Adios ! 


Photo: http://varldensresor.se

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0