Big Brother - At Last!

För exakt en vecka sen satt jag med höga förväntningar och väntade på Big Brother - men till min stora besvikelse så var jag en vecka tidig. Ikväll var det premiär - No fun. Väntade på snyggingar och silikonbrudar men istället fick vi en salig blandning mellan allting typ. Till och med en föredetta kille som gjort om sig till tjej som sa "Holla" till alla brudarna heeeela tiden. Vet helt ärligt inte om jag tänker fortsätta följa det. Okej Jersey Shore ... där vet man att man får garanterad UNDERHÅLLNING! Men det här känns rätt hopplöst. Aja, Godnatt!

KOMMENTARER
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:21:06
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0