Det här med Hofors ... Njaaa

Det här med Julen ska väl vara myspys såhär innan, men det är sjukt svårt när man har mitt jobb kan jag lova! Ungefär 334 gånger idag har det kommit kunder som haft klagomål på diverse minimala grejer. Som typ att köttet är såå dåligt och i Sätra har dom mycket bättre kött! Detta trots att vi har samma kött som dom... "Ja, men deras ligger finare i disken"!?? What is up med galna taants? 

Hur som helst, igår var det julfirande i Hofors. Tror en liten del av min själ försvinner varenda gång jag anländer till denna hemska håla. Och ja, jag har fan inget val .. Jag måste åka dit MINST 6 gånger per år för att täcka födelsedagar och julfirande. Det är egentligen inte det att man träffar släkten eller så som är såå jävla drygt. Det är själva HOFORS. Man blir fan deprimerad så fort man passerat trökiga gråa Ovako. Men anywhoo, det var sjukt trevligt och jag är supernöjd med klapparna! Alexandra var helt vild och sprang omkring och lekte med Morfar och gapade åt sin nya rosa fina dammsugare! <3 Ut på promenad med hundarna och Anna nu! Har saknat Gert som satan ... för han sov nämligen hos Melissa inatt, plus att han var där hela dagen igår och hela dagen idag ... :/ Men ÄNTLIGEN ÄR HAN HEMMA ! <3 Hejdå. 

Yeej ! Sarahs och Mickes julklapp gick hem ! :) 

Finns massor med bilder, men man kan ju inte lägga ut allt heller :P Mest bilder på Alexandra iaf :) Såklart ... ^^ På Återseende!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0