Up In Flames

Just nu är jag djupt försjunken i Coldplays senaste Album "Mylo Xyloto". Svinigt jävla bra! Och då menar jag så bra att man får rysningar över HELA kroppen när man hör vissa delar av vissa låtar. Gryyymt bra! <3
Hur som helst, här händer det inte mycket eller .. Julveckan har tagit sin fart idag. Det märks och det är drygt. Jag hoppas att morgondagen blir lite roligare. Alltså lite mer glada miner och lite mer faktiskta konversationer. För ibland är det lite drygt när man bara "Jaha ... Okej!?". Alltså när man får upptäcka saker själv. Jaja, jag ska hålla min käft stängd när jag är här iaf. Jag får hålla mig till att skrika av mig tillsammans med Sandström på jobbet istället. Blir så mycket bättre då (: 

Spenderade kvällen i ära åt att följa med Melissa Almen till Jula och köpa skrapa till bilen. Eller .. Ja .. Jag TVINGADE henne eftersom hon var skraplös. Sen åkte vi hem till oss och åt Lasagne och glodde på "My Sisters Keeper" som fortfarande är en av de hemskaste filmerna jag vet och sen långpromenad med Annan och hundarna. Och vet ni då? I morgon har vi bil! :D Bara tillfälligt medans pappan är i New York över jul. Men ändå :) På Återseende!
PUSS !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0