This is The Situation ..

Jag är sjukligt Backdrunk. Och jag menar det ... SJUKLIGT! Länge sen man mådde som man mår nu ... plus att jag har lite bakisångest? :O Vad är grejen med det?? Brukar jag aaaldrig ha eftersom jag alltid sköter mig! :P Men jaja, mannens tur idag. Han är ute med jobbet på Julfest nere på Templet. Öppen bar och julbord. Är man avis? Näe inte ett dugg eller .. för vi ska ju faktiskt ha glammig Maskerad/julfest/Personalfest snart. Jag dömer inget. 

Aa well, dagen har alltså bestått av ingenting annat än att dega och äta massa massa skit. Började dagen med en påse Ostkrokar. Tjoff! Så var den slut. Så jag tänkte "Äh, jag hoppar nog frukost idag". Efter det hinkade jag väl i mig en sisådär 2,3 Liter vatten. Och då tänkte jag "Vatten är för mesar, jag behöver COCA COLA!". Så jag ringde min käre vän Anna Larsson och hon fick agera Taxi åt mig. Passade på att köpa present till Alexandra-bus som snart fyller 2 år också. Så jag har ju faktiskt rört lite på mig idag. Runt lunchtid tänkte jag .. "Äh, jag köper lite godis istället (läs Mycket) och så skiter vi i lunch". Sen agerade Anna Taxi också köpte vi lite Pizza. Jag tänkte typ .. "Vafan, nu har jag ju redan tjockat hela dagen så vad spelar en endaste liten pizza för roll?". Och jaa ... nu sitter jag här och känner mig sjukligt ensam ... och ja ... TJOCK! Så i morgon blir det MINST en timme på gymmet. MINST! Aa, blev ett sånt där bla bla bla inlägg nu ... Men så kan det gå ibland! På Återseende ! 


Typ såhär pigg fast mycket mycket värre var jag idag .. eller ÄR jag idag.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0