Snart Januari och inte en flinga Snö ...

Men inte klagar vi! Men vi är något förvånade och chockade eftersom det faktiskt är första gången i mitt liv som detta har hänt. Växthuseffekt? :O

Har varit i Valbo idag. Maken lämnade av mig när han skulle in till Sandviken och vrida lite på sitt onda knä. Så jag strosade på Jennys hund Och Katt alldeles ensam, i lugn och ro ! = FAARLIGT! :P Men jag skötte mig rätt bra faktiskt. Gick över till IKEA och handlade lite smågrejer som vi "Behövde". Okej, jag uppskattar verkligen att shoppa ensam ibland, men ärligt!? Handlar alla samtidigt eller!? Hade kunnat behöva lite extra armbågar med mig faktiskt :P I Övrigt har det inte hänt så mycket ... deg och slapp i soffan, och jag har fallit in i någon slags "JustD"-Koma. Totalt såld. Tillbaka i 12-års stadiet med andra ord. Pinsamt. 


Pervo-Wille. Usch.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0