Nej, ingen Vinter... Falskt alarm änd We Lajk It!

Japp, och vad har man att bjuda på idag då? Egentligen inte ett skit eftersom jag tydligen har glidit in i någon slags LivsKoma. Trött betydligt med än vanligt, har tankegångar som "vad fan gör jag i den här jävla staden", "Vad är meningen med livet" ... och Ja, andra sjukligt stora frågor man ställer sig i livet lite då och då.
Jag väljer att skylla allting på den här jävla Julen som kommer snart. Alltså, jag kommer jobba exakt hela jävla tiden, och det finns rätt stor risk för mord under nästa vecka. (Alltså att jag kommer begå ett) ... Försöker att inte låta all min frustration gå ut över djur och karlar, men ibland är det lite knöl att få ihop´et! 

I helgen hade jag iaf sjukt roligt! Personalfest som hette duga och jag firade hemkomsten kl 03:40 med att lägga en lite kaka utanför sovrumsfönstret. Duktiga jag. Dagen efter var det bara Hej Hej Kalas, och Hejdå sköna skönba säng. Upp och iväg till Sandviken för att fira en alldeles särskild 2-åring! :) Och nu blir det åter till verkligheten igen. All week Long! And all next week Long. Yeeej! Happyface! På Återseende!



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0