Medelålders Män!

Nu kanske ni tycker att det är långt mellan inläggen här ... Och JA! Så kan det fan vara! ^^ Anledningen är att jag är rädd att jag ska skriva saker som jag sedan kommer att ångra. Inte bara jobbsaker ... men MEST jobbsaker. Så jag väljer helt enkelt att knipa käft denna gången och försöka hålla mig från att skriva något jag kommer att ångra. Det leder ändå inte till någon förbättring om man skriver något. 

Men en sak kan jag banne mig skriva! Och det är att medelålders män är fan det mest dryga som finns! I ALLA LÄGEN! När man åker bil och det är någon idiot som gör något sjukt idiotiskt så är det med största sannolikhet en medelålders man som kör. Antagligen för att han är så SJUKT självupptagen att han stirrar på sig själv i backspegeln hela tiden istället för att hålla ögonen på vägen. Det är alltid en medelålders man som gör en ordentligt förbannad när man typ är på Elgiganten eller IKEA och råkar hamna bakom en av sådan sort i kön. Det är for fan alltid dom som ska ifrågasätta allt och alla och gör gärna detta med en litet självbelåtet flin. Och det är alltid dessa sorter som vägrar inse att de faktiskt är gamla och försöker därför "gömma" åldern genom att tex ragga på småtjejer som till skillnad från honom är typ BARN. OCH det är alltid dessa sorter av jobbkollegor som gör en fly förbannad hela veckan. Och och och .. det är alltid dessa sorter som påstår sig veta så sjukt mycket om så sjukt mycket, fast i själva verket är dom helt IQ-befriade. SÅ ! Nu har jag sagt mycket, men kanske inte Fööör mycket? Eller? :O :O :O 

Jag ska snart sluta vara arg. Snart. Fick ju iaf ett litet Peptalk av Bettan idag innan jag cyklade hem, så det är ju alltid nått! :) På Återseende! 


Jag väljer detta umgänge före medelålders män alla dagar i veckan året om!
Bamsekram till oss ungdomar eh? :D 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0