Ibland är jag rätt bra !

Det slår fan aldrig fel. Så fort snön hänger i luften så får jag dom drygaste förkylningarna i världen! Ni vet såna där som bara är dryga... inte smärtsamma på något vis. Man kommer på sig själv med att ha en stoe fet elva under näsan trots att man känner sig så enormt torr i snoken. Torr, men snorig alltså = Jävligt drygt! 

Hur som helst ... Idag har jag mått tusen gånger bättre än igår! Melissa Almén har fått körkort! ÄNTLIGEN! Så vi tog en tripp till Jennys Hund och Katt i morse. Gjorde i vanlig ordning jordens fynd! Dom är bara SÅ bra på Jennys! :) Sen åkte vi och hälsade på Melissas Morfar, var där ett tag och fikade och sen var det hets och stress hem igen. Nu ikväll så har jag övningskört med pappan. JISSES vad duktig jag är! :D Fjärde gången jag kör i hela mitt liv, och han tar med mig ut på en Roadtrip runt hela sätra. . . 2 gånger om! Och sen fick jag köra hela vägen hem från Läkerolen! Jag menar .. HUR BRA ÄR MAN INTE DÅ!? Inga olyckor och inga större fel och jag har typ aldrig kört bil förut. Som sagt, GO MÄJ! Trevlig kväll på er! 


Bilden är snodd från: http://feliciagrundin.blogg.se

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0