Den här förbannade Vintern kom till slut den å ...

Vi är INTE glada för snön! Iaf inte jag. . . Det suger att vara ute och gå med en icke-koppel-van hund när det är huur halt som helst. Men jag kan erkänna att det är ganska uppfriskande att vara ute mitt på dagen i nollgradigt solsken och gå med Gertan! :) När man kommer in igen däremot så svullnar ögonen igen och man snorar mer än någonsin, men det är lätt värt det :) 

Qila är för övrigt tillbaka i tratten igen. Vi köpte ju en "mjuk tratt", såg ut som en Donut. Men den fungerade inte alls på samma vis som den gamla hederliga plasttratten. Det vore väl faan om man ska behöva åka till sjukstugan med katten from Hell också. Hur som helst .. Idag ville mamman att jag skulle komma till Hoffan, men jag vet inte hur det blir. I helgen är det PERSONALFEST för övrigt! Måste erkänna att jag är lite taggad. Men det är lite det ^^ På Återseende People! 


Om blickar kunde döda! (Matte klipper klorna på den snälla snälla innekatten Qila).

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0