Bye Bye Underbara Telefon ...

Okej, en liten update på livet igen då. Alltså ... bloggen tar mycket stryk nu. Och jag VET DET! Men kan vi inte bara blunda och låtsas som om jag har typ 700 läsare om dagen och att alla kommenterar och tidningarna skriver. Det är HYSTERI med andra ord. Aa, vi kan ju drömma lite iaf ^^

Anledningen till att jag ville dra iväg några rader idag är enbart för att jag sålde min HTC idag ... :( :( :( Alltså, ingen fattar egentligen varför jag sålde den, och inte jag heller. Har bara haft den sen i Augusti. Och anledningen till en försäljning? Jag vill ha en VIT ... :P Haha ... Jaja, det var allt för idag! Det bjuds också på en bild på söta söta Alma och Melissa :P På Återseende!
Mys mys mys ... !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0