Bra söndag ... ?

För det första så SNÖAR DET! Lägg ner skiten liksom. Sommar året runt tack! För det andra så spenderar jag min sista lediga dag på evigheter med att städa. No Fun. För det tredje så spelar grannarna alldeles för hög musik så jag har försökt att "överspela" dom hela dagen. För det .. Äh, har tappat räkningen. Men det som suger absolut hårdast är ändå att jag inte tog ett enda kort på mig och Cissi under gårdagen. Hade sjukligt roligt! 

Började med att försova mig, men sen vart det julklappshandling på hög nivå och Lunch. Vi hade värsta flytet hela tiden. När vi hade kommit till en butik eller plats och var klara, DÅ kom en hel hord med people. Flyyt! Övriga dagen/kvällen myspyste vi mest hela tiden. Middag och rödvin, spel och massor med skratt! Saknar henne så sjukligt mycket ibland! Vi fattar inte själv hur fan det är möjligt att det hände så mycket på så kort tid innan jag drog till Hede. Dansade stjärten av oss på Heartbreak och fick vara med om en ÄKTA "In your Face"-Move. ÄLSKART! 

Vi stod typ bredvid dansgolvet och bara pratade lite. Då kommer en kille fram bakom Cissi och pickar henne på ryggen. Cissi vänder sig om. Han blänger lite missnöjt mot henne och sen typ trycker han upp handen i ansiktet på henne och ser värsta äcklad ut! Alltså, snacka om att förgylla våran dag. Jag hoppas bara att Cissi fattar att hon inte ska ta detta på allvar, utan skratta åt det istället. Det sköna var också att vi fick ge igen lite senare... Och han var Fuuul. Haha .. Jaja, sjukt rolig kväll iaf! Kan bara ge denna kväll en fet FEMMA i betyg av FEM möjliga! <3 Snart igen hoppas jag .. På Återseende! 

Såå het! (Denna bild är alltså tagen någon gång i Juni 2008) :D 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0