Wazzzaaaap?

Hyper Hyper men ack så trött. Idag har jag jobbat. Tog en snattare tillsammans med Emma och allt ^^ Spännande att jobba på Ica serru ! Vart som pricken över i när man kommer innanför dörren och DÅ kommer regnet - I massor ! LÖVE ! Jag vet, jag är störd. Men ibland vill man faktiskt ha lite regn också. Och nu i veckan har luften varit sådär olidligt jobbig. Så det är BRA med Regn! Basta! 

Näe, jag har faktiskt inte tid med det här eftersom jag ska baka muffins nu! :P Helt sinnesjukt, men det beror enbart på mitt strikta godisförbud som är infört så jag bara måste få äta något annat. Och muffins är ju inte GODIS! :P Jag har också godkänt Popcorn - för det är heller inte godis. Men allting som typ Chips, ostkrokar, blandgodis, choklad m.m är det slut med! Iaf ett tag ^^ Haha .. Adios Amigos ! 


TA MIG TILLBAKA TILL TURKIET ! ! ! TYP NUUU !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0